Facebook collaborative ads – за успешни Коледни кампании във фейсбук

Световната пандемия оказа пагубно влияние върху малките бизнеси на локално ниво.
В началото на месец юли 2020 година, Facebook проведе редица уебинар, свързани с планиране и тенденции в Коледните и Новогодишните кампании през настоящата година.
На уебинарите беше обявено, че в планирането на рекламните кампании за последното тримесечие на годината, в частност Коледните и Новогодишни празници, малките търговци е добре да заложат на Collaborative Ads.

След като повече собственици на малък бизнес вече работят успешно с динамичните реклами във фейсбук, сега има няколко лесни стъпки, които трябва да направят, за да използват препоръчаните от фейсбук Collaborative Ads.

Какво представляват съвместните реклами?

Рекламите тип „collaborative ads“ във Facebook дават възможност на търговците на дребно да провеждат по-ефективни рекламни кампании, за да увеличат продажбите си.
Търговците на дребно, които вече използват динамични реклами, могат да създадат сегмент от фейсбук каталога си, състоящ се от продукти на марката. Марките могат да използват този сегмент от каталога, за да пускат динамични реклами, които показват правилните продукти на хората, проявили интерес към тях на сайта, приложението или на друго място в интернет.

Повече информация за цялостния процес на „collaborative ads“, научете ТУК 👉 https://www.facebook.com/business/m/collaborative-ads

😒 За съжаление обаче в България все още няма активни Retail Partners.

 


Благодаря за вниманието!
Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова