4 важни елемента за успешна стратегия във Facebook
-
Привличане на повече последователи
Това ще Ви гарантира по-ниска цена за реклама в бъдеще, разбира се само, ако имате ясен план за развиване на тази аудитория и превръщане на непознатите в последователи, клиенти и лоялни клиенти.
-
Ангажиране на последователите
Е един от най-важните елементи на маркетинг в социалните медии – в края на краищата, поради това съществуват социални медии.
Използването на Facebook рекламите за популяризиране на съдържание в конкретна аудитория може да помогне Вашето рекламно послание да стигне до правилната аудитория. Разбира се, също така е важно да генерирате и съдържание, което Вашите последователи да разпространяват, споделят по органичен път. Съветвам Ви никога да не разчитате само на платено или само на органично разпространение на съдържание. Винаги комбинирайте.
-
Трафик към уебсайта
Запомнете– Рекламните кампании във Facebook, които генерират на трафик към Вашия уебсайт, са основният двигател на успех и превръщането на ангажираните последователи във Ваши клиенти. Трябва да дадете основателна причина на Вашите последователи да посетят Вашия уебсайт и да оставят своите данни там или просто да ги „тракнете“ с фейбсук пиксела. Използвайте работещи стратегии за генериране на трафик от Facebook към сайта Ви, с безплатни книги, безплатни рецепти, безплатни онлайн консултации и т.н. БЕЗПЛАТНА добавена стойност.
-
Ретаргетинг
– Методът ретаргетинг е един от любимите на много маркетинг специалисти. Той е чудесен начин за увеличаване на конверсиите и връщане на потребителите към сайта Ви.
Определение за ретаргетинг- Това е платена рекламна стратегия, която включва поставянето на рекламите пред хора, които вече са посетили сайта Ви, но след като са кликнали и посетили други сайтове.
За да използвате този тип рекламиране, трябва да имате инсталиран пиксел код на сайта си. Той ще проследява хората, които посещават уебсайта Ви и после може да създадете „къстъм“ аудитория, на която да рекламирате промоционални продукти, новия си курс, услуга, продукт и т.н. Имайте предвид, че в момента/ април 2018г./ цената на този тип реклама е изключитлено ниска. Не спирам да напомням и следното, 6 пъти по-лесно е да продаваме на хора, които вече знаят за нашия бизнес и са срещали нашата марка, отколкото на напълно непознати хора. Сега разбирате, защо някои бизнеси се оплакват, че цената на рекламата им във Facebook е много висока, именно поради тази причина.
На последно място, но не по важност- ТЕСТВАЙТЕ, ТЕСТВАЙТЕ и пак ТЕСТВАЙТЕ. Лесен път до успеха няма. Всички сме се учили от проба-грешка!