Защо видео маркетинг?

Развитието на интернет променя в качествено и в количествено отношение възможностите за информационен обмен. Идеята, че фирмите се нуждаят от стратегия за видео маркетинг, не е нова. Концепцията за видео стратегия е заложена във всеки комуникационен план на успешните брандове. Безспорен е фактът, че видеото е абсолютно доминиращ комуникационен инструмент в социалните мрежи. Всяка вдъхновяваща и успешна маркетингова кампания включва видео съдържанието в своя комуникационен микс.

Най-често видеото се използва за:

  • презентиране на фирмата
  • продуктова презентация
  • представяне на фирмата
  • представяне на служителите на фирмата – визиткa
  • представяне на услугите на фирмата
  • видео с цел имидж
  • видеоклипове на живо
  • стримийминг видеа
  • видеоклипове за обучение
  • забавни видеоклипове

Защо видеото е толкова важно днес?

Видео маркетинът се използва най-често за повишаване на осведомеността за бизнеса, достигане до нови студени аудитории и създаване на ангажираност. Този тип маркетинг е толкова разпространен в цял свят, вече и в България, че се използва дори и от най-малките компании.

Защо обаче всеки бизнес трябва да използва силата на видео съдържанието?

85% от всички интернет потребители в САЩ са гледали онлайн видео съдържание месечно на всяко от своите устройства (Statista, 2018).

Добре известен е фактът, че тази статистика вече е актуална и за българския пазар.

87% от маркетинг специалисти използват видео като маркетингов инструмент (Wyzowl, 2019).

88% от маркетолозите, които използват видео съдържанието в своите маркетингови кампания, са доволни от възвръщаемостта на инвестициите в социалните мрежи (Animoto, 2018). Същият доклад ни показва, че близо 80% от бизнесите също твърдят, че са удовлетворени от възвръщаемостта на инвестициите на видеореклами, които са публикували в социалните медии.

 

Очакваните прогнози за развитието на видео маркетинга е, че през 2022 г. 82 % от глобалния интернет трафик ще идва от стрийминг и изтегляне на видео.

Какво правите при цялата тази информация?

Използвате ли видео маркетинг в своите маркетингови активи?
Представяте ли себе си, бизнеса, продуктите или служителите си чрез видео съдържание?
Ако все още се чудите, бъдете сигурни, че в този момет конкурентите ви го правят.

Ако не сте първи, сте последен!

Ако не желаете да сте последния бизнес, който използва видео маркетинга в бранша, в който работите, същото така искате да доминирате на пазара, свържете се с нашата агенция, за да разработим най-ефективната стратегия за видео съдържание в социалните мрежи.

Не се притеснявайте, ако не сте във Варна. Нужен Ви е компютър с инсталиран zoom и teamviewer.

––––––––––
Благодаря за вниманието!
Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова