TOP 10 ценни фейсбук статистики, които трябва да знае всеки администратор на страница

Facebook представлява огромен потенциален пазар за над 80% от бизнесите в България. Това от своя страна води до все по-трудно идентифициране и разграничаване от конкуренцията.
Следващите статистически данни показват някои актуални факти във Facebook, които в крайна сметка могат да ви помогнат да се представяте по-добре, като увеличите възвръщаемостта на инвестициите си (ROI) във Facebook.

Facebook публикува второто тримесечие на 2018 резултати на 25 юли 2018 г. Информацията по-долу съдържа най-актуалната данни, предоставени от Facebook.

1. В цял свят има над 2,23 милиарда активни потребители във Facebook за Q2 2018 (Facebook MAU) месечно, което е с 11% повече от предната годината.
(Източник: Facebook 07/25/18) Какво означава това за вас: В случай, че имате някакви съмнения, Facebook е твърде голяма социална мрежа, за да я игнорирате като комуникационен канал. 🙂

2. Има 1,15 млрд./ ежедневно активни потребители, през мобилен трафик (Mobile DAU) към декември 2016 г., което е с 23% повече в сравнение с предходната година.

(Източник: Facebook към 2/01/17) Това е изключително важно и показва драматичния ръст на мобилния трафик на Facebook.
Моля, имайте предвид, че това е последната официална статистика, получена в прессъобщения от IR, за показване на мобилните DAU от други показатели.

Приходите от мобилна реклама представляват приблизително 91% от приходите от реклама за второто тримесечие на 2018 г. от 87% през второто тримесечие на 2017 г. Уооооу!

3. 1,47 милиарда души средно влизат всеки ден в Facebook и се считат за ежедневни активни потребители (Facebook DAU) за юни 2018 г., което представлява 11% ръст през годината. (Източник: Facebook, 07/25/18).

4. В Европа повече от 307 милиона души използват Facebook.
(Източник: The Takeaway)

5. Възрастта 25-34, при 29,7% от потребителите, е най-често срещаната възрастова демография.
(Източник: Emarketer 2012) Какво означава това за вас: Това е основната демографска цел за маркетинговите активности на много фирми и имате шанса да ангажирате тези ключови потребители във Facebook.

6. 76% потребителите на Facebook са жени (от 100% от всички жени) и 66% мъже (от 100% от всички мъже).
Тъй като това не е голяма статистическа разлика, трябва да може ефективно да достигнете и двата пола във Facebook.

7. Най-голям трафик се осъществява в средата на седмицата между 13 и 15 часа.
(Източник: Bit.ly блог)
Повече кликове очаквайте от публикации около 20:00ч. (Източник: Forbes).

Как тази информация може да ви помогне: Имате потенциала да достигате до повече потребители и да увеличите трафика към сайта си по време на пикови часове на ползване, но хората вероятно ще бъдат по-ангажирани вечер.
Тази статистика може да бъде фактор, когато планирате съдържанието си в социалната мрежа.

8. В четвъртък и петък ангажирането на аудиторията е с 18% по-високо.
(Източник: Bit.ly блог) Какво означава това за вас: Отново използвайте тази информация, за да определите кога да публикувате, за да оптимизирате маркетинг активностите си във Facebook.

9. Средното време на посещение, прекарано във Facebook, е 20 минути. (на един потребител)

(Източник: Infodocket) Какво означава това за вас: Може да имате много кратко време, за да грабнете внимането на Вашата целева група. Затова трябва да го използвате разумно със съответните, интересни и уникални публикации и оферти, за да постигнете най-голяма възвръщаемост от инвестираните средства.

10. 42% от собствениците на бизнес в цял свят съобщават, че Facebook е от решаващо значение за техния бизнес.

(Източник: Статус на входящия маркетинг 2012 The Takeaway: Това е изключителен пазар и не може да си позволите да бъдете пасивни, когато Вашата конкуренция е в социалната мрежа и трупа активи.
Ключът е да използвате Facebook маркетинга правилно и да сте сигурни че вашите усилия се открояват и разграничават от тълпата.

* Източници:
zephoria.com
investor.fb.com/investor-news/
https://s21.q4cdn.com/399680738/files/doc_financials/2018/Q2/Q2-2018-Earnings-Presentation.pdf

––––––––––
Благодаря за вниманието!
Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова