Facebook News Feed Algorithm Updates Декември 2017

Следващите две актуализации са особено подходящи за специалистите по фейсбук маркетинг, които искат да се възползват максимално от присъствието на бизнеса във Facebook.

За видеоклипове, намерение и повторение на тема за гледане
Видеото е огромна тенденция, когато става въпрос за маркетинг във Facebook, обаче, трябва да публикувате видео, което хората ще искат да гледат.

Facebook пусна обновяващ се алгоритъм в средата на декември 2017, който ще даде фокус на видеоклиповете, които хората активно търсят и се връщат на Facebook, за да гледат.
Намерението – Ако хората излязат от обичайните си действия във Facebook, за да намерят видеосъдържанието ви чрез търсене във Facebook или отивайки директно на страницата ви, вашите видеоклипове ще получат по-голямо разпространение и ще достигнат до повече хора.
Повторение – Ако хората често гледат видеоклипове от една и съща страница, видеоклиповете на страницата ще получат предпочитание в „Книгата за новини“, което ще улесни новите хора да открият това съдържание.

И така, каквo да правим? Не правете видео „просто ей така“. Ако искате да спечелите стойност от инвестицията си в социалните мрежи, особено във Facebook, направете съдържание, което хората ще искат да гледат и ще се връщат в страницата ви повече от веднъж, или да се съсредоточат върху епизодичното съдържание, за да увеличат повторението на гледането на последващите ви публикации.
Успех!