Facebook пусна нови опции за Facebook и Instagram историите

Facebook добави в няколко нови опции за Facebook и Instagram Stories, които предлагат допълнителна функционалност.

Първо, във Facebook Stories – Facebook вече може да откриете нови стикери, които ви позволяват да добавите времето и местоположението си, но също и да отбелязвате приятели, като използвате стикера „Име“.

Същите опции са налични в Instagram Stories, така че те не са нови като функционалност, но добавят повече опции към Facebook Stories специално, като ви дават допълнителни възможности за това как ги използвате и как те могат да спомогнат за подобряване на разпространението и ангажираността.

Facebook Stories все още не се използва толкова масово в България, но те са чудесна възможност за ангажиращ маркетинг: по-малко конкуренция за съобщенията ви в основната част на приложението.

Тези нови възможности също биха могли да помогнат на Вашия бизнес – имайки предвид, че главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукерберг заяви, че предвижда Stories като основен инструмент за социално споделяне в бъдеще. Може би си заслужава да подобрите уменията си за създаване на съдържание чрез истории.

В допълнение към това, Instagram обяви също така нов процес, който автоматично ще прехвърля рекламите в квадрат или landscape формат в цял екран за представяне на истории.

Както обясняват от Instagram:

„Когато една фирма качи само една снимка или видеоклип под 15 секунди в съотношението на Instagram Feed, Instagram автоматично ще предостави поддръжка на цял екран за това съдържание в Instagram Stories и Facebook. “

Процесът автоматично ще избере фон за съдържанието, докато текстът от елемента за публикации Instagram или Facebook ще бъде добавен в текстов шрифт под снимката или видеоклипа. Линкът  ще бъде добавен като опция „Плъзгане нагоре“.

Процесът ще улесни бизнесите, които рекламират в двете социални мрежи, да прехвърлят своите реклами от Instagram и Facebook в публикациите на Stories, без да се налага да преформатират съдържанието.

Историите очевидно стават все по-популярни в цял свят, а потапящият, ориентиран към мобилните устройства формат, определено е привлекателен и доста ангажиращ – заслужава да се отбележи, че всички марки размишляват дали и как могат да използват истории, за да дистрибуторат своите маркетингови послания.

Ако Facebook наистина вижда истории като светло бъдеще на комуникация, то трябва да започнем веднага с тестването на различни начини за ангажиращи истории във Facebook & Instagram.
Успех!