4 важни елемента за успешна стратегия във Facebook

  • Привличане на повече последователи

    Това ще Ви гарантира по-ниска цена за реклама в бъдеще, разбира се само, ако имате ясен план за развиване на тази аудитория и превръщане на непознатите в последователи, клиенти и лоялни клиенти.

  • Ангажиране на последователите 

    Е един от най-важните елементи на маркетинг в социалните медии – в края на краищата, поради това съществуват социални медии.

Използването на Facebook рекламите за популяризиране на съдържание в конкретна аудитория може да помогне Вашето рекламно послание да стигне до правилната аудитория. Разбира се, също така е важно да генерирате и съдържание, което Вашите последователи да разпространяват, споделят по органичен път. Съветвам Ви никога да не разчитате само на платено или само на органично разпространение на съдържание. Винаги комбинирайте.

  •  Трафик към уебсайта

Запомнете– Рекламните кампании във Facebook, които генерират на трафик към Вашия уебсайт, са основният двигател на успех и превръщането на ангажираните последователи във Ваши клиенти. Трябва да дадете основателна причина на Вашите последователи да посетят Вашия уебсайт и да оставят своите данни там или просто да ги „тракнете“ с фейбсук пиксела. Използвайте работещи стратегии за генериране на трафик от Facebook към сайта Ви, с безплатни книги, безплатни рецепти, безплатни онлайн консултации и т.н.  БЕЗПЛАТНА добавена стойност.

  •  Ретаргетинг

    – Методът ретаргетинг е един от любимите на много маркетинг специалисти. Той е чудесен начин за увеличаване на конверсиите и връщане на потребителите към сайта Ви.

Определение за ретаргетинг- Това е платена рекламна стратегия, която включва поставянето на рекламите пред хора, които вече са посетили сайта Ви, но след като са кликнали и посетили други сайтове.

За да използвате този тип рекламиране, трябва да имате инсталиран пиксел код на сайта си. Той ще проследява хората, които посещават уебсайта Ви и после може да създадете „къстъм“ аудитория, на която да рекламирате промоционални продукти, новия си курс, услуга, продукт и т.н. Имайте предвид, че в момента/ април 2018г./ цената на този тип реклама е изключитлено ниска. Не спирам да напомням и следното, 6 пъти по-лесно е да продаваме на хора, които вече знаят за нашия бизнес и са срещали нашата марка, отколкото на напълно непознати хора. Сега разбирате, защо някои бизнеси се оплакват, че цената на рекламата им във Facebook е много висока, именно поради тази причина.

На последно място, но не по важност- ТЕСТВАЙТЕ, ТЕСТВАЙТЕ и пак ТЕСТВАЙТЕ. Лесен път до успеха няма. Всички сме се учили от проба-грешка!

 

Ако не знаете как да започнете своите рекламни кампании във Facebook, не знаете кои са подходящи за Вашия бизнес, нашият екип може да Ви помогне със изготвянето на индивидуална стратегия за работеща и успешна рекламна кампания във Facebook & Instagram.