3 УНИКАЛНИ начина да използвате Facebook Marketplace за бизнеса си

Facebook Marketplace е лесен и удобен начин да продавате във вашия район и да се свързвате с повече клиенти.  В тази полезна статия ще научите как да използвате Marketplace за бизнеса си.

Facebook Marketplace е пазар. Това е отворена борса, където можете да публикувате неща за продажба или да купувате нови и използвани артикули от хората във Вашия район. / Нещо като olx.bg и bazar.bg , но локализирано в радиус до 100км./

Вече има над 18 милиона нови артикула на пазара, като се започне от автомобили до видеоигри, отдаване под наем и др.

Marketplace  е супер изключително  опростена и лесна за използване платформа.  Продажбата и купуването също е такова. Когато намерите нещо интересно, просто кликнете, за да съобщите на продавача и можете да го направите от там.

Всяко нещо, което продавате може да има няколко снимки и кратко описание. Тя също работи безупречно на мобилното приложение, с бутон удобно разположен директно в средата.

Просто го докоснете, за да отворите Facebook Marketplace, а приложението ще използва вашия GPS, за да започне да показва продуктите точно около вас.
Но по-интересното е ка да използвате Marketplace за бизнеса си?
Ето как вашият бизнес може да се възползва от Facebook Marketplace и да се възползва от него :

1. Увеличаване на осведомеността и „откриваемостта“

Въпрос: Какъв е най-лесният начин новият бизнес да увеличи продажбите си?
Повишаването на осведомеността за бизнеса ви е най- бързият и лесен начин за увеличаване на продажбите. Тъй като хората няма да купят, ако те не знаят за Вас и не ви вярват.  Това означава, че трябва да увеличите броя на хората, които знаят кой сте.  И трябва да ги улесните те да ви открият, когато никога не са ви чували за вас.
Marketplace Ви дава лесен начин да удвоите броя на взаимодействията, които имате с потенциалните клиенти в момента.
Но как?
Както всяка друга платформа, канал или среда- като привлечете вниманието им, като се откроите от другите фирми.

Тази продуктова обява съдържа следното:

  • Фокусирайте се върху продуктите, а не върху фирмата
  • Наличност на дата и час
  • Местен адрес
  • Предложението е предназначено да привлича хората, като се съсредоточава върху това, което искат.

И точно тогава използвайте това моментно внимание, за да ги изложите на бизнеса си за първи път.

Ето един още по- добър пример:

  • Първо, снимката показва работата в ход, за да видите качеството!

Това превръща нематериалната услуга в осезаем краен продукт.

  •  След това телефонният номер е в описанието

Това помага за изграждането на доверие.

  •  Но най- добрата част е запазена за края! Забележете „цената“? Това е посочено като безплатно.

Целта им е да се покажат на възможно най-много хора. Разбира се, вие знаете, че действителната услуга не е безплатна. Оценката на услугата е.

  • Защо не се възползвате от това как „безплатните“ продукти в Marketplace ще получат допълнителна видимост?

2. Изградете доверие преди покупката

Каква е най-лошата част от купуването на нещо от сайт без данни за контакт?

Това е онзи загадъчен въпрос в ума ви. – Тази фирма легитимна ли е или е фирма фантом?

Доверието прави разликата в сделката. Това буквално е разликата между продажба и пропуск.

Ето защо хората търсят известни търговски марки, когато решават да закупят – дори и доста над цената.

Повечето от продажбите на Facebook Marketplace ще дойдат чрез профила Ви като дадено лице.

По този начин помагате на хората да виждат точно с кого правят бизнес. Обяваре им помага да отговорят на този загадъчен въпрос, без да ви се налага да ви се обаждат или да стъпват в магазина ви.

Google нарича това Нулевият момент на истината. Това е проактивната фаза на проучване, която потребителите ще проверят преди да започнат процеса на закупуване.

Ето един перфектен пример:

Изображението е спалня. Този продавач знае какво прави.

  • Името на магазина е посочено
  • Адресът е посочен
  • И собственика, Марк, иска хората да се свържат с него

Заинтересованите купувачи имат три начина да проверят всичко за тази фирма, дори преди да се запознаят с наличните продукти.

Забележете, че това е „продукт“, а не „продукти“. Това е важно. Ето защо.


3. Проведете проучване на пазара, за да видите какво се търси и продава най-много

Досега искате просто хората да знаят името на бизнеса ви. Искате да ги изпратите в магазина си.

Но преди това, разберете кои продукти са най- търсени. След това, след като сте спечелили внимание и доверие, можете да ги продадете на всеки!

Номерът е да се разберете как да привлечете вниманието им. Или по- конкретно, кои продукти получават най-много гледания!

Ако сме Ви били полезни, ще се радваме да споделите тази статия с приятели.
Може тя да е точно това, от което имат нужда, за да увеличат продажбите си и сбъднат мечтите си!