3 причини да използваме CANVAS в нашите рекламни кампании

Canvas е мощен инструмент, който рекламодателите могат да използват, за да водят потенциални клиенти безпроблемно към реализация. Платформата поддържа разнообразни цели и е достъпна във всички рекламни формати, така че е чудесно за придобиване на клиенти, за повишаване на информираността и вдъхновени. Това позволява на рекламодателите да споделят своето послание за марката чрез интерактивни преживявания на цял екран. Комбинацията от мултимедийни елементи, включително текст, снимки, видеоклип с автоматично пускане, 360 видео, въртележка, бутон с подканваща фрази и накланящ се панел, може да се използва за създаване на чудесно интерактивно преживяване. Те могат да бъдат изградени от лесни за използване шаблони или съобразени с конкретни нужди, като се заемат с напълно персонализирано пространство за разказване на марката. Canvas могат дори да бъдат свързани помежду си, за да се постигне ефект, подобен на microsite.
Важно е да отбележим, че ако използвате Canvas изцяло търговски и прекалено съсредоточени върху бранда, няма да се представите особено добре. Разказйвате вдъхновяващи истории, нека хората взаимодействат с вашето съдържание.

Цял екран

Когато хората кликнат върху снимката, видеото, въртележката, слайдшоуто или колекцията в мобилния си информационен канал, Canvas предоставя по интригуващ начин взаимодействие с Вашето съдържанието.

Бързо зареждане

Canvas предоставя решение, което има предварително съдържание в кеша, така че, когато се зарежда се показва почти незабавно във Facebook. По този начин се намалява разстоянието между клиента и Вашето съобщение.

Лесно се създават

Canvas са изключително лесни за създаване. Има няколко опции. Можете да използвате леките шаблони, налични в рекламния панел. Качете криейтивите на бранда си, добавете връзки към сайта си, видео и т.н.. Тези шаблони са предназначени за конкретни цели.