Последни промени във фейсбук февруари 2019

Нека коментираме последните промени във Facebook …

Освен, че в новинарския поток изведнъж започна да ни излиза все повече видео съдържание, започнахме да виждаме и все повече реклами по интереси.
Ще дам пример, за да стане по-ясно: ако се интересувате от пътуване в България и сте посетили няколко блога за пътуване или сте разглеждали фейсбук страници за пътуване, гледали видео и т.н. взаимодействали сте със съдържание, свързано с пътуване в България, в новинарския си поток започвате да виждате все повече подобно съдържание.
Това ни говори едно: че таргетирането по интереси започва да става все по-прецизно.
Ако до сега не се сте таргетирали по ИНТЕРЕСИ, сега е моментът да го направите.

Използвайте къстъм аудитории & lookalike аудитории. Ако нямате сайт, използвайте данните от своята фейсбук страница & инстаграм профил.

Освен това от фейсбук споделят и някой промени, които са направили последните дни:

1️⃣ Промени във фейсбук групите- нови инструменти за публикуване на постове и начини за управление в групата, например как да информираме член, когато нарушава правилата на групата и т.н.
Стартиране на нова програма, при която групите да могат да си сътрудничат.
( това звучи интересно, отворена съм за бъдещи стратегически партньорства).

2️⃣ Свързване на хора с ментори в групите: Фейсбук ще насърчават менторството във facebook групите, където хората могат да се възползват от прекия опит и опит на участниците в групите.
Промяната ще е поетапна и ще започне с групите в Северна и Южна Америка.

(Както се казва , ако до сега не сме били „кОчове“, сега е моментът да станем. Никога не е късно да станем за резил)

3️⃣ Насърчаване на хората да правят повече дарения към нестопански организации в Instagram.

„Към всички фондации: сега е моментът да започнете да използвате инстаграм по-активно!!!“

4️⃣ Улесняване на опростяване на платформата за съобщения във фейсбук бизнес странциите- Администраторите на страници вече ще могат да отговарят на Instagram директни съобщения от входящата си поща във Facebook страницата, което е чудесно за бизнеси, които приемат поръчки на лично съобщение във фейсбук и инстаграм.