Ключови моменти за успеха на един уебсайт

Колкото уебсайтът Ви е опростен, изчистен и лесен за използване, толкова повече продажби ще поражда. Затова винаги мислете как можете да премахнете излишната информация, неясни връзки или неща, които дразнят погледа, за да изпъкне основната му идея. Има така, нали? 🙂

Сайтът ви трябва да съдържа по-долните ключови моменти :

  1. Заглавие, което грабва вниманието.

Първото нещо, което посетителите на сайта Ви трябва да виждат е едно неустоимо заглавие. То трябва да описва най-важното предимство , което прадлага Вашия продукт или услуга. Заглавието е нещото, което ще убеди посетителите да осната и проучат предложението Ви.

Не забравяйте, посетителите Ви не ги е особено грижа за Вас, но са дълбоко загрижени за себе си. Това е любимата им тема. Затова директно им говорете по нея.

2. Лесна навигация

Няма нещо, което да отпраща посетителите така бързо, както объркващата и сложна навигация. Клиентите Ви във всеки един момент трябва да са наясно къде се намират на сайта Ви и лесно да могат да откриват вътрешни страници, които вече са посетили.

4. Забележителен рекламен текст/ seo копиратинг

Думите, които използвате, за да опишете продуктите си и предимствата им, са ключът към успеха в на начинанието Ви. Представянето Ви трябва да грабне читателя, чрез вълнуващи предимства и примамливи думи, за да може да стигнете до продажба. Тексът в сайта Ви, трябва да доказва Вашата надежност0 защото никой няма да купи от Вас, ако няма чувството, че може да Ви се довери.

5. Ясен призив към действие 

Ако искате хората да купуват Вашите продукти или услуги, трябва да ги упътите как да го направят, както и да ги насърчите как да предприемат действие.

6. Силно предложение в замяна на регистрация

Предложения в зямана на регистрация по желание, са чудесен нчин да превръщате случайните посетители в клиенти и максимално да увеличите продажбите си. Насърчете ги да се абонират за безплатен бюлетин и безплатно сваляне на някаква информация. Така ще може да им изпращате актуални предложения и информация и да изграждате взаимоотношения с тях.

7. Положителнни отзиви 

Най-добрият начин да създадете доверие, е като докажете, че Вашият продукт или услуга наистина дават резултати. За да пораждате доверие на мига, би било добра идея да изложите някои от най-добрите отзиви на началната си страница. Колкото повече доволни клиенти може да покажете на потенциалните купувачи, толкова по-добре.

За да поддържате сайта си във върховна форма, преглеждайте го редовно и изгответе списък от наложителни действия, които да предприемете, за да го оптимизирате. Преценете къде може да се освободите от излишните данни и да опростите процеса на продажби.

Не забравяйте: Добре организираните сайтове реализират повече продажби.