Как да увеличим ангажираността в нашата фейсбук бизнес страница?

Днес открих нещо, което работи и бързам да го споделя с всички вас, а именно как може да увеличим ангажираността във фейсбук бизнес страницата си, което е предпоставка за увеличаване продажбите.
Всички знаем, че от началото на годината, фейсбук приоритизира съдържанието на семейство и приятели в новинарския поток на фейсбук потребителите. От тогава настана масова истерия сред фейсбук маркетинг специалистите. Едва ли не- КРАЙ на органичното достигане, трябва да увеличим бюджета за реклама във фейсбук.
Аз съм изключителен противник на изразходването на големи рекламни бюджети и смятам, че в дългосрочен план това действие е нефективно по ред причини, които съм описвала в предишни статии. Но да минем конкретно на въпроса: как може да увеличим ангажираността във фейсбук страницата си, която от своя страна да изгради доверие в потребителите и доведе до нашата крайна цел: ръст в продажбите?
Фейсбук сами казаха своите препоръки към бизнес страниците- правете live video, с което да ангажирате хората.
Зная, че точно в този момент много собственици на онлайн магазини или фейсбук страници с магазини ще си кажат: „Но моите продукти не са подходящи за live video презентации. Какво да говоря на хората?“. Всеки път, когато този въпрос се появи в съзнанието ви, го заменяйте със следния: „Какво полезно нещо, свързано с моите продукти или услуги, мога да споделя с хората, така че да дам добавена стойност и изградя още по-силно доверие в тях?“
Знаете ли, кой е единственият маркетинг, който обхваща всички таргет аудитории от най-топлите и готови да купят сега и веднага, до тези които изобщо не са чували за нас: ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ МАРКЕТИНГ.

Ще дам един пример, за да стане ясно:
Ако имате магазин за електроуреди / масови продукти, познати на пазара, хората зная за какво служи ютията, миксера, бойлера/ и този месец решавате да пуснете промоция -30% на всички стари продукти. Какво може да направите във фейсбук, за да използвате максимално ефективно този рекламен канал?
Серията от полезни live видеа е чудесен начин- 4 седмици х 1 полезно live лидео. Live видеото ще се приоритизира в news feed на вашите последователи и ще предизвикат коментари, споделяния и харесвания, което от своя страна ще придизвика по органичен начин, вашето видео да достигне до повече хора. Пример за теми на live video: 3 ефективни начина да почистя ютията, Как да намалим сметката за ток чрез икономично използване на бойлера?…./ Май ви се иска да чуете нещо по теми с подобни заглавия, кой не иска да намали сметката за ток ;)/
След третото лайв видео е време за реклама. 😉
Чрез бизнес мениджъра на фейсбук може да създадете реклама за „къстъм“ – специфична аудитория, която се е ангажирала по конкретен начин с вашата страница. Ето как изглежда тази опция.


След което, ви дава да изберете:

Избирате видеоклип и опциите, които ви дава за времетраене на изгледа, след което маркирате предишните 3 лайв видеа, създавате аудитория, която ПРЯКО се е ангажирала с Вашата страница- гледала и взаимодействала е с Вашия бизнес.
След това, вече знаете най-добре какво да правите с тази аудитория. 😉
Пак да напомня, че 6 пъти по-ефективно е да рекламираме на аудитория, която вече знае за нас, отколкото да рекламираме на такава, която изобщо не е чувала за нас. 😉
И нека обобщим: правете live video, ангажирайте своите потребители с клипчета с полезна информация и бъдете постоянни, за да имате положителни резултати!

Поставете си ясни и измерими цели. Изградете си план за постиганите им. Бъдете постоянни и търсете възможности, а не оправдания за увеличение на рекламния бюджет.

Успешни продажби!

––––––––––––––––––––––––––––––

Здравейте!

Казвам се Анна Христова и съм дипломиран и сертифициран Маркетинг специалист. Занимавам се с маркетинг от 7 години, като през последните 3 от тях, практикувам Facebook маркетинг. Това, с което мога да бъда полезна на Вас и Вашия бизнес е Маркетинг във Facebook средата. За мен маркетингът е процес, а не събитие. Затова, когато изберете да работите с мен, заедно ще търсим отговори на въпроси, ще откриваме решения и ще вървим по пътя към успеха на Вашия бизнес. Зная, че конкуренцията на пазара е голяма и Вие трябва да се борите с нея всеки ден! Зная също, че търсите най-доброто решение, как бизнеса Ви да достигне до повече хора. Аз мога да гарантирам безупречно представяне на фирмата Ви във Facebook & Instagram. Затова, ако и Вие искате да си гарантирате конкурентно предимство във Facebook & Instagram и да бъдете спокойни, че бизнеса Ви върви в правилна посока, то аз съм Вашия човек! 😉