Как да редактираме вече същестуващи кампании в Аds Manager на Facebook?

Вече сте създали реклами във Facebook и вие сте запознати с трите основни компонента: кампании, рекламни групи и реклами.

Не забравяйте, че на ниво кампания ще определите маркетингова цел (или цел на бизнеса), задайте опции за показване (аудитория, разположения, график и бюджет), на ниво рекламен набор и добавете рекламното си послание и рекламата на ниво реклама.

Тази публикация ще ви покаже как да редактирате и актуализирате много от тези опции.

  1. Идентифициране и намиране на редактируеми елементи

След стартирането на кампания можете да коригирате съобщенията, рекламното послание, бюджета, разположението, графика и насочването.

1.1 Намерете съществуващото съдържание в Мениджъра на реклами
Преди да можете да редактирате нещо, трябва да го намерите. Можете да преглеждате кампании, рекламни групи и реклами, като отворите съответните раздели.

*Ако управлявате голям брой рекламни обекти, в Ads Manager има три допълнителни опции, които ви помагат да проследявате конкретни рекламни обекти.

Търсене

 

Търсете по име или идентификационен номер на кампания, рекламен набор или реклама.

Филтър

Филтрирайте рекламните обекти въз основа на доставка, цел, тип на купуване, разположение и други атрибути.

Статистически инструмент

Може да ви помогне да повърхност или да се сравни по дата. Един търговец на дребно може да разгледа най-добре представящите се реклами от предходни години, преди да започне тазгодишната кампания.

2. Дублиране на съществуващи рекламни обекти

Докато  drafting campaign shells  ви позволява да генерирате празни рекламни обекти, можете също така да дублирате съществуващи реклами, рекламни групи или кампании с цялото им съществуващо рекламно послание, като промените копието, без да променяте оригинала. Във всички случаи можете да посочите колко копия да направите.

Комбинирайте дублирането и модификацията, за да разрешите някои често срещани проблеми:
За да направите малка актуализация на съществуваща реклама, но запазете отделни показателите за оригиналната и новата версия.
Към A / B тест реклама, аудитории или разположения.

Дублирането на кампания също дублира всички рекламни набори и реклами в рамките на тази кампания. дублиращите се кампании работят под същото ограничение на разходите като първоначалната кампания. Дублираните рекламни набори включват всяка реклама в оригиналната рекламна група и теглят от същия бюджет като оригинала. Дублираните реклами използват бюджета, който принадлежи към рекламния набор, в който са поставени, и няма да увеличат общия бюджет.

Можете да изберете да настроите нов бюджет в момента, в който създавате дубликат, и да редактирате всеки бюджет на набор от реклами по всяко време. Запомнете, че кликването върху зеления бутон в Мениджър на реклами е споразумение, което трябва да бъде таксувано.

Всеки път, когато дублирате кампания, рекламен набор или реклама, ще можете да посочите броя копия, които да направите, и да й дадете уникално име. Можете също така да посочите дали тя трябва да се показва активно или да има същото състояние като оригинала.

3. Актуализиране на рекламата и доставката

Никой не е перфектен. Ето защо Ads Manager може да ви помогне да коригирате печатна грешка или невалидна връзка, да увеличите или намалите бюджета си и да коригирате показването въз основа на ефективността на рекламите.

Можете да актуализирате рекламните обекти един по един, шепа наведнъж или в мащаб с работния процес за импортиране / експортиране на едро.

Правете data-driven decisions

Преди да коригирате бюджета или доставката, препоръчваме да използвате Мениджър на реклами, за да прегледате показателите за отчитане за кампаниите, рекламните групи или рекламите, които обмисляте да промените.

Помислете дали да копирате, а след това да редактирате (а не просто редактирате) кампании, рекламни групи или реклами, така че да можете да изпълнявате едновременно няколко версии, за да видите кои получават най-добрите отговори. След като промените рекламен обект, новата версия заменя старата; няма опция за отмяна и няма начин да се прави разлика между показателите преди и след редакциите.

3.1 Стартирайте и спрете доставката

За да започнете или прекратите показването на рекламите си, ги включете и изключете. Когато ключът до кампанията, рекламния Ви набор или рекламата е син, кампанията е включена. За да спрете да показвате кампания, рекламен набор или реклама, превключвайте превключвателя, така че да стане сиво.

Имайте предвид следното, за да избегнете смущения в рекламите си:

  • Ако изключите кампания, тя също така ще спре всички реклами и рекламни набори в тази кампания.
  • Ако изключите рекламен набор, той ще спре всички реклами в този рекламен набор.
  • За да включите обратно рекламата отново, може да се наложи да включите и родителската реклама и кампанията.
  • Ако рекламата или рекламният набор са включени, но кампанията, към която принадлежи, е изключена, рекламата няма да бъде доставена.
  • По същия начин непълни групови кампании (като рекламен набор, който не съдържа реклами) не могат да бъдат доставени.

Можете да правите конкретни промени в графика за показване, бюджета и целевата аудитория на рекламата на ниво рекламен набор.

Ако изтриете кампании, рекламни набори и реклами, няма да можете да ги изпълнявате или възстановявате. Данните за отчитане ще останат достъпни.

3.2 Редактирайте една кампания, набор реклами или реклама

За да редактирате единичен рекламен обект, първо го открийте в Мениджър на реклами, след което задръжте курсора на мишката върху името му, докато се появи връзката „редактиране“.

3.3 Редактирайте няколко рекламни обекти наведнъж

За да редактирате едновременно няколко рекламни обекта, поставете отметки в съответните квадратчета, задръжте курсора на мишката, за да изведете връзка за редактиране за някоя от тях и кликнете върху нея.

Когато редактирате няколко кампании, рекламни набори или реклами, имайте предвид, че всички направени от вас промени ще се извършват във всички избрани кампании, рекламни групи или реклами. Ако например редактирате две аудитории на рекламни групи едновременно, всички реклами, съдържащи се в тези две рекламни набори, ще бъдат доставени на новата аудитория.

4. Импортиране и експортиране на рекламни обекти

Export at scale

Ако имате кампании, рекламни групи или реклами, избрани, когато натиснете „Изтегляне на шаблона“, ще изтеглите предварително форматирана електронна таблица или текстов файл, съдържащ цялата информация, която те съдържат групово. Това може да ви бъде полезно, ако искате да редактирате съществуващи рекламни обекти – или да създадете нови въз основа на съществуващи – в мащаб.

Import at scale
Изтеглете шаблона на Excel, за да опростите масовото качване. Алтернативно, можете да качите – или да копирате и поставите от тях – CSV и да сравните имената на полетата ръчно.

След като сте готови с рекламното послание – във формат с ограничен текст или Excel – изберете „Импортиране на реклами в насипно състояние“, за да качите вашето съдържание и свързаните с него изображения.

Ако статията ви е била полезна, ще се радваме да я споделите с приятели.