Как да направим успешна политическа кампания във фейсбук?

Здравейте,
Случайно попаднах на един интересен пример за успешна, политическа кампания във фейсбук на Хилъри Клинтън от 2016г.
Кое е интересното в нея? Нека направим кратък анализ на конректената рекламна кампания.

Интересното е, че обещава нещо безплатно, нещо забавно, нещо ексклузивно и нещо лично?!

Безплатно+ забавно + ексклузивно + лично= УСПЕХ

Склонна съм да вярвам, че колегите от adespresso.com са оценили кампанията като успешна на база формулата по-горе.

Как започва политическия призив на Хилъри?

С неотложност! Елементът на нетоложността е заложен във всяка успешна политическа кампания.

“ Today is your last chance!“ – Днес е твоят последен шанс!

Следва:
1. Обещание за нещо безплатно;
2. Обещание за нещо ексклузивно и забавно, което дава причината и активира сетивата;
3. Обещание за лична среща;

Краят ни напомня отново за неотложност!

Ето я и самата реклама:

Линк: Към страницата за регистрация;

Разположение на реклмата: Desktop Newsfeed
Маркетинг цел: Lead Generation
Специални инструменти за рекламата: Илюстрация, Promo, Split Test

Да, Хилъри Клиентът не бе избрана за президент на САЩ, но ние с Вас може да почерпим опит от най-добрите в света.

*Ако не знаете кога, как и на кого да поднасяте Вашите послания, може да се свържете с мен за лична консултация.
–––––––-

Анна Христова- Основател на Creative Marketing

Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова