Какво представлява Фейсбук маркетинга?

Фейсбук маркетинга е инструмент за извличане на изгода от пазара.

Най-общо казано, той се отнася за създаването и активното използване на Facebook бизнес страница като комуникационен канал за поддържане на контакт, ангажиране и привличане на клиенти. Също така Facebook маркетинга обхваща всички дейности, които бизнесът може да направи, за да достигне до повече потребители чрез платформата. Това включва освен използването на бизнес страници във Facebook, но и нейното оптимизиране, изграждане и ангажиране на аудитория и рекламиране.

Независимо дали сте голяма фирма или малък местен бизнес, Facebook е мощен маркетингов инструмент – той е чудесно място за информиране на клиентите, за развитие на идентичност на бизнеса и за разширяване на обхвата ви.

Вероятно вече знаете, че можете да настроите фейсбук бизнес страницата си за продукт, услуга или марка, за да натрупате харесвания и наберете последователи. После, когато развива фейсбук бизнес страницата си, можете да споделяте подходящо и полезно съдържание, което да ангажира потребителите и стратегически ги въвежда в бизнеса Ви. Освен това навярно вече знаете, че можете да създадете завладяващи Facebook публикации, които да продават вашите продукти или услуги. Или пък можете да опитате да използвате публикациите във Facebook, за да намерите нови потребители, които да следват страницата Ви и да продължат да популяризират бизнеса Ви.

Това е една опростена версия на Facebook маркетинга и осигурява отлична отправна точка за повечето фирми (големи или малки).

Най-голямото предизвикателство обаче е следното:

Как наистина качествено да се свързвате с потребителите на Facebook, за да развивате успешно бизнеса си?

Това е основната цел на Facebook маркетинга.

–––––––––––-
Благодаря за вниманието!
Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова