За какъв вид клиенти е ефективен Facebook маркетинга?

Може би малко хора знаят, че първоначално Facebook е пуснат на пазара за студенти. В последствие обаче  се разраснал много повече от това, за което е бил плауван. Повече от половината от всички потребители днес са на възраст между 18 и 34 години. В Съединените щати около половината от потребителските профили на фейсбук се използват чрез мобилни устройства. В България тенденцията е същата. Благодарение на огромното количество от потребители има голямо разнообразие от пазарни сегменти, които могат да бъдат достигнати във Facebook, и активна фен база за почти всяка ниша.

По-интересен обаче е въпросът: Кога маркетингът във Facebook е най-ефективен? За марките и фирмените страници сутрешните публикации привличат повече коментари от публикациите, направени следобед. Потребителите днес проверяват Facebook профила си по всяко време на деня (пиковият трафик е около 3:00 часа следобед). Въпреки това, работещите или учениците обикновено проверяват Facebook преди и след работа / училище; следователно само публикуването през 9-5 работен ден пропуска много възможности.

Лично аз съм тествала всички времеви интервали за различни ниши и мога да направя следното обобщение: Няма най-правилен час за публикуване във Вашата фейсбук страница, Вие сте хората, които трябва да разберат кога е този час чрез тестване. Следете анализите в страницата си, тествайте различни часове- сутрин преди работа, обед- в обедната почивка, ранния следобед, късния следобед, вечер, късно вечер.

Открийте кога са активни Вашите потребители и тогава ангажирайте тяхното внимание с полезна, приятна и интересна информация свързана с Вашия продукт/ услуга.

Помнете, че една от най-важните задачи на маркетинга е да показва правилната информация на правилната аудитория в точно време и на точното място!

Ако въпреки всичко не успявате да се справите сами и не знаете кога, как и на кого да поднасяте Вашето съдържание,  може да се свържете с мен за лична консултация.
–––––––-

Благодаря за вниманието!
Ако статията Ви е била полезна, споделете я с приятели във Facebook.
С уважение,
Анна Христова