Защо се нуждаем от нова стратегия във фейсбук маркетинга си през 2018г?

Както вече разбрахме, на 11 януари 2018г. фейсбук обяви, че ще приоритизират съдържанието на приятели и семейство, за сметка на бизнес страниците. Повечето администратори на страници усетиха сериозен спад в органичното достигане.
Но това не означава автоматично, че всяка нова публикация, трябва да се промотира, за да достигне до хората! Facebook ще даде приоритет на публикациите от бизнес страници, които някои потребители са посочили като надеждни. Kомпанията няма да споделя публично списък с надеждни страници, нито пък ще маркира публикации от тези страници.
Цялата тази информация, сама по себе може да се тълкува по много начини. Затова всеки сам избира как да действа.
Ние ще заложим на по-ангажиращи публикации, в които да взаимодействаме с потребителите, за да има диалог, а не монолог. Да карате хората да харесват и споделят даден тип публикация, отдавна не носи повече достигания.
Затова търсете начин да ангажирате хората, да ги карате сами да искат да взаимодействат с вашия бизнес.
Навярно се чудите как да го правите.
Задавайте им въпроси, на които да отговорят, като ги награждавате за активността им. Давайте им примери- този продукт ли предпочита или другия.
Кое е важно за тях при избора на…продукт Х. Ако става въпрос за пералня- цената или марката? Друг начин да задържите вниманието на аудиторията на страницата си е като генерирате live видео. Дори ви съветваме да направите седмична видео рубрика, в която да споделята полезна информация с аудотирията си, по начин, по който те да се връщат и гледат отново видео клиповете ви.
Никой не знае по-добре от вас коя е успешната фейсбук маркетинг стратегия на вашия бизнес, от самите вас. Тествайте новите неща, но никога не излизайте от общия си план, който сте си създали за разпространение на маркетинговото си послание.
Успех!