Дигитална агенция Creative Marketing 102 пусна нова услуга – Маркетингов одит

Какво включва Маркетинговият одитът?

Маркетинг одитът включва задълбочено проучване, анализ, планиране и стратегия за развиване на успешен маркетинг на фирмата.

––––––––––––––––––––––––––––

Целите на одита и изготвянето на маркетинг стратегия са:

1. Установяване на принципните грешки в маркетинг микса.
1.1. Начини за тяхното отстраняване и подобряване.
1.2. Проучване на възможностите за онлайн и офлайн маркетинг развитие на фирмата, посредством специфични онлайн анализи и метрики.

2. Начини за оптимизиране онлайн и офлайн маркетинг представянето на фирмата с цел достигане до повече целеви клиенти.

3. Проектиране творческа маркетинг стратегия, вдъхновена от клиента и създаване на стойност за целевите клиенти.

3.1 Сегментация на пазара.
3.2 Набелязване на целеви пазар.
3.3 Диференциация и позициониране.

4. Изготвяне на интегриран маркетинг план и програма.

5. Директен и онлайн маркетинг: изграждане стратегия за установяване на преки взаимоотношения с клиентите.

6. Маркетингова етика и социална отговорност на фирмата- Бизнес действия в посока на социално отговорния маркетинг.

––––––––––––––––––––––––––––

За кого е маркетинг одитът? 

Маркетинг одитът е за всяка фирма, която:

  • търси нови възможности за развитие и прогрес;
  • няма или има неефективно интегрирана и структурирана маркетинг програма;
  • търси начини да достигне до повече целеви клиенти в дигитална среда;

Цена: 4999.00лв.

Време за изработка от 30 до 45 дни. 

Одитът се издава на хартиен и дигитален носител.

 

Кой ще изготви Вашия Маркетинг одит?


Анна Христова е  дипломиран и сертифициран Маркетинг специалист. Занимава се с Маркетинг от 2011 година. Основател и идеолог на Creative Marketing 102. Основател на първото безплатно маркетинг училище в България- Маркетинг училище „Успех“.  Преподавател във ВУЗФ гр. София,  специалност Дигитален Маркетинг  – “ Използване на социалните мрежи за бизнес“.  Лектор в Бизнес семинара “ Активирай бизнеса си“. Партньор  на Икономически университет, гр. Варна. Автор на множество маркетинг статии в онлайн и офлайн пространството.

 

И какво от това?

Истината е че, желанието ми за непрекъснато развитие ме доведе до извода, че  със своите знания и умения мога да помагам на фирми, които търсят същото, което и аз.  Така се появи Creative Marketing 102.

В работата ми с десетки фирми през последните 4, 5 години, открих, че има два типа (бизнес )хора, тези които стават жертва на обстоятелствата и допускат обстоятелствата да определят тяхното бъдеще и други, които сами създават обстоятелства за своя успех.

Развитието е пътят към успеха! А успехът е въпрос на личен избор!

Ако търсите успеха чрез непрекъснато развитие, също като мен, знаете че „тайната“ за неговото постигане се крие в:

  • Продукт/ услуга, който подобрява средата.
  • Работеща система – управленска и продажбена.
  • Ефективен маркетинг. 🙂

Вие от кой тип хора сте?

––––––––––––––––––––––––––––

Клиенти, които ни се довериха: